IES CLOT DEL MORO

Departament de Dibuix

Instruccions per als alumnes amb l'assignatura d'EPV pendent

( 1 Vote )

Els alumnes amb la assignatura de EPV pendent hauran de fer una prova  teòrica-pràctica, que consistirà en solucionar al voltant de 20 preguntes referides als temes baix citats.

Com ajuda per preparar aquesta prova, el Departament recomana als alumnes pendents de 1r d'ESO que treballen el Quadernet de recuperació de 1rESO que els deixem ací a la seva disposició.
Els alumnes pendents de 3r d'ESO han de descarregar el Quadernet de recuperació de 3r ESO

Aquest quadernet presenta continguts i exercicis basats en els temes de l'examen.

Quadernet de recuperació de l'Assignatura de Plàstica i Visual de 1r ESO:

pendientes1_1.pdf

Quadernet de recuperació de l'Assignatura de Plàstica i Visual de 3r ESO:

pendientes 2_1.pdf

La circumferència de Feuerbach o per què m'encanten els triangles

Article publicat en EL PAIS 16/09/2016 per Miguel Ángel Morales

La geometria plana, malgrat la seva aparent senzillesa, amaga autèntiques meravelles. I, en concret, la geometria del triangle és tremendament rica en sorpreses geomètriques, fets inesperats que la converteixen en una branca de les matemàtiques digna de ser estudiada en profunditat.

llegir article complet

Els géneres cinematogràfics

1. Els géneres cinematogràfics

Reportatge del Cros 2015

( 15 Votes )

Ha tardat una mica però ja està ací el vídeo de la XII Edició del Cros del Clot contra la Violència de Gènere ... que el gaudiu

El vídeo està realitzat pels alumnes d'Escenografia i Cultura Audiovisual

Free Joomla Extensions

5 alternatives a Photoshop gratuïtes i online

La tirania de la imatge

( 2 Votes )

Els records són més traïdors que les imatges, però també més dinàmics i interessants. La febre per retratar tot amb el mòbil obeeix a alguna cosa més que a la necessitat de registrar les nostres vivències. És un nou llenguatge.

En el següent article de El Pais, l'autor intenta explicar les conseqüències que l'indiscriminat ús dels smartphones té sobre la nostra percepció del món que ens envolta.

La tiranía de la imagen. elpais.com 18-10-2015

Viatge al cinema de terror

( 7 Votes )

"Viatge al cinema de terror" és una experiència realitzada pels alumnes de les optatives de Escenografia de 2n Batxillerat i Cultura Audiovisual de 1r de Batxillerat ambdues de la modalitat de Batxillerat d'Arts de l'IES Clot del Moro de Sagunt.
Es va dur a terme a mitjans d'Abril de 2015 i van poder gaudir-ne uns 150 alumnes i professors de l'institut en xicotets grups de 6-7 persones.
Moltes gràcies a tots els participants.

Estàs aquí:Inici Dibuix

Flashmob 2012