IES CLOT DEL MORO

Fotos cross 2014

( 21 Votes )

Àlbum de fotos del cros 2014

X Edició del Cros al Clot & Contra la Violència de Gènere.

( 0 Votes )

Aquesta activitat és una jornada multidepartamental que es organitza una volta a l’any, sempre en la darrera setmana de novembre, amb un marcat caràcter educatiu i en el que el nostre centre obri les seues portes a altres centres.

Són nombrosos els objectius que perseguim: objectius relacionats amb la forma física i la salut, amb la cultura de la carrera, amb prendre consciència sobre el greu problema de la violència de gènere. Existeix un concurs de cartell tots els anys que forma part del currículum del batxiller artístic...i els alumnes del batxiller escènic ha realitzat unes representacions amb la conscienciació  sobre la violència de gènere com objectiu.

A més a més l’organització i el treball de la Jornada cau sobre els nostres alumnes de l’optativa de E. Física de 2n de Batxiller, que en diferents grups, de control de meta, recorregut, escalfament i tornada a la calma s’ocupen de que tot vaja correctament. Tot un repte per a ells que any a any les diferents generacions superen amb bona nota.

En la seua 10a Edició cal destacar que ha sigut un gran èxit de participació, més de 700 alumnes en 10 curses...(han participat 100 alumnes del centres AUSIAS I VILLAR PALASÍ, també han vingut alumnes dels centres   d’ESO, JAUME I i LA BARONIA DE GILET, a més a més de San Pedro...un total de 250 alumnes ens han visitat).En aquesta 10a   edició cal destacar la inauguració d’un nou circuit que substitueix al l’antic, aquest té una corda de 700 metres i  evoluciona tot pel dins de  les instal·lacions del nostre institut.

La participació de l’alumnat és nombrosa i considerem que entusiasta en la majoria dels alumnes, creant un ambient educatiu, lúdic i esportiu realment singular i que pensem que s’ha convertit en un referent d’activitat global per a tots nosaltres.

Les curses cada vegada tenen més nivell, i els alumnes cada any que passa demostren tindre més consciència de com i quin ha de ser els ser ritme i el seu objectiu en carrera.

Enguany a més a més les carreres han tingut un gran nivell atlètic destacant molt corredors que estan dedicant el seu temps a convertir-se en atletes de nivell.

10 anys ja creant cultura de la carrera i creant salut al Clot del Moro, creant consciència sobre el greu problema de la violència de gènere, expressant sentiments i idees. I obrint el nostre centre a altres centres de la nostra Comarca, eixe és el nostre repte i la nostra satisfacció.

9é Campionat de Camp a Través IES Clot del Moro

( 16 Votes )

9é Campionat de Camp a Través IES Clot del Moro i 4ª Marxa contra la Violència de Gènere

Llegeix més...